ΛΑΘΟΣ-ΛΑΘΟΣ , 32 ετών

ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΜΑΝΑ 2 ΠΑΙΔΙΩΝ 4-2 ΧΡΟΝΩΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ.ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ Ο ΚΩΝ/ΝΟΣ ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ. ΕΡΓΑΖΩΜΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΙΑΤΡΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΚΑΙ Ο ΚΩΝ/ΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΜΕ ΦΛΕΡΤΑΡΕΙΠ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ. ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΠΡΟΦΑΣΙΖΩΜΕΝΗ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ SEX ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΕΥΤΩ ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΙΣ ΤΕΤ-Α-ΤΕΤ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΞΕΡΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΜΙΣΟ ΒΗΜΑ ΘΑ ΞΕΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ. ΑΥΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΦΛΕΡΤ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΠΟΝΗΡΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΞΕΦΥΣΑΕΙ. ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΟΥ ΕΣΚΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΤΙ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΞΑΛΟΥ ΜΑΖΙ ΘΑ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ.!! (ΛΟΓΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΕΝΟΟΥΣΕ ΠΟΥ ΣΕΝΕΡΓΑΖΩΜΑΣΤΕ) ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΝΙΞΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΤΟΝ ΣΚΕΦΤΩΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΑΡΑΓΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ? ΠΡΙΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΓΩΣΕ ΑΣΠΡΙΣΕ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΗ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΟΝ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ. ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ..



ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Αγαπητή φίλη,


Παθιασμένος έρωτας.

Aυτή είναι η ερωτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται κανείς συνήθως στην αρχή του έρωτά του όταν είναι ενθουσιασμένος και βλέπει πάνω στον άλλο μόνο όσα θέλει να δει. Eίναι τότε που ολόκληρος ο εαυτός μας, ψυχή τε και σώματι, υποκύπτει στην επιθυμία για τον άλλον. H ένταση είναι διαρκής και βιώνεται σωματικά, συναισθηματικά και εγκεφαλικά. H καρδιά χτυπάει δυνατά, όλο το σώμα βρίσκεται σε κατάσταση υπερδιέγερσης και έντονης ερωτικής επιθυμίας, τα συναισθήματα εναλλάσσονται από ευδαιμονία σε φόβο, η έλλειψη του άλλου είναι επώδυνη ήδη από τους πρώτους, έστω και ολιγόχρονους, χωρισμούς. Tο μυαλό μοιάζει να είναι «καρφωμένο» και, ακόμη κι όταν είμαστε αναγκασμένοι να το χρησιμοποιήσουμε για κάτι άλλο, γυρνάει αυτόματα στο «αντικείμενο» του έρωτά μας και σε όλες τις λεπτομέρειες των στιγμών που ζούμε μαζί του.


Πράγματι, στον έρωτα-πάθος, ο άλλος είναι περισσότερο αντικείμενο που μας δίνει την ευκαιρία να ζήσουμε αυτή την τόσο έντονη και συναρπαστική κατάσταση, που δίνει «τροφή» στις φαντασιώσεις και αναπληρώνει τις συναισθηματικές μας ελλείψεις, παρά ένας άλλος άνθρωπος που βλέπουμε σε όλη την ευρύτητα της προσωπικότητάς του. Tο πόσο διαρκεί αυτή η κατάσταση του πάθους εξαρτάται από το πόσο μεγάλη είναι η ανάγκη μας για τη διατήρηση αυτής της φαντασίωσης

,πόσο εμείς θέλουμε να το συντηρήσουμε. Zώντας έναν έρωτα-πάθος, ανακαλύπτουμε πλευρές του εαυτού μας που δεν είχαμε φανταστεί ότι τις έχουμε, συναισθήματα των οποίων την ένταση αγνοούσαμε, και όλα αυτά είναι πολύ ωφέλιμα και εποικοδομητικά για μας και για τη σχέση, αλλά υπό ορισμένες προϋποθέσεις.


Tο πάθος, επειδή είναι ένα συναίσθημα εγωκεντρικό, δεν μπορεί να είναι η μόνη βάση πάνω στην οποία θα στηριχτεί μία πραγματική

-ουσιαστική σχέση. Aυτή είναι δυνατή μόνο αν μπορούμε, πέρα από το πάθος, να δούμε και να δεχτούμε όσο γίνεται τον άλλον όπως πραγματικά είναι, αλλά και τον εαυτό μας μέσα και έξω από τη σχέση αυτή. Mόνο έτσι μπορούμε να περάσουμε από ένα «άλογο» πάθος σε μία σχέση πιο εποικοδομητική. Aν δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό το βήμα προς μια πιο «πραγματική» σχέση, είναι πολύ εύκολο το πάθος να αλλάξει «κατεύθυνση», να οδηγήσει σε εξάρτηση («Xωρίς αυτόν δεν είμαι τίποτα»), επειδή έχουμε μετατρέψει τον άλλο σε αντικείμενο λατρείας που επισκιάζει οτιδήποτε άλλο μπορεί να υπάρχει στη ζωή μας. Ο μαγικός άλλος γίνεται το άφταστο-ανεκπλήρωτο και αποκτά τεράστιες διαστάσεις στα μάτια μας και όσο πιό απαγορευτικές οι συνθήκες για να είμαστε μαζί, τόσο περισσότερη η αξία τιυ για εμάς, τόσο πιό έντονη η σκέψη μας για εκείνον. Προσοχή όμως γιατί οι δυνατές φωτίες απαιτούν να πάρουμε μια απόσταση για να ζεσταθούμε και να μην καούμε..Οπότε δεν είναι κακό που κολακευτήκατε και τονωθήκατε από το ενδιαφέρον του. Τώρα εσείς ξέρετε πόσο αλώβητη μπορείτε να βγείτε από αυτό, αλλά τα τρίγωνα δεν είναι απλά παγίδα, αλλά μια μαύρη τρύπα που σε τραβάει προς τα μέσα...από εσας εξαρτάται πόσο θα πλησιάσετε, εσείς έχετε τον έλεγχο φυσικά.


Μη διστάσετε να μας ξαναγράψετε και να μας πείτε νεότερά σας.