MARY , 36 ετών

Σας εχω ξαναγραψει κ διαγνωσατε πως πασχω απο αριθμομανια.Η αληθεια ειναι πως απο εφηβη μετραγα τα παντα,αλλα τα τελευταια χρονια,μετα το γαμο μου χειροτερεψε η κατασταση.Ειμαι παντρεμενη 4μιση χρονια με εναν ανθρωπο υπεροχο,ευαισθητο κ οικογενειαρχη!Η μητερα του ομως,μονο υπεροχη δεν ειναι!Αυτο εχει σαν αποτελεσμα,να βγαζει τον κακο εαυτο του γιου της.Ας ξεκινησω δινοντας λιγες πληροφοριες για εκεινη.Χωρισε επεισοδιακα,αφου την επιασαν να εχει εραστη,ο αντρας μου ηταν 9 ετων.Στα 14 του,αφου ειχε πολλα προβληματα στο σχολειο τον σταματησε κ τον εστειλε για δουλεια.Εκεινη δεν δουλευε.Αν εκανε κ καμια κοπανα ο αντρας μου απο την δουλεια του,σαν πιτσιρικι που ητανε,τον χτυπαγε κιολας!Δεν ηταν ποτε τρυφερη με τα παιδια της.Οταν επισημοποιησαμε τη σχεση μας με το γιο της,δεν με ηθελε γιατι δεν ειχα ''προικα''!Μετα απο καυγαδες κ παρακαλια του αντρα μου,μου μιλησε.Οταν αποφασισαμε να κανουμε πολιτικο γαμο,απλα δεν ηρθε!Η ζωη μου μια κολαση!Ο αντρας μου δεν παραδεχοταν πως η μανα του υπονομευε την σχεση μας κ στο τελος,απλα χαλαγαμε το σπιτι μας.Μιλησα με καποιον ψυχολογο για το προβλημα που μπυ δημιουργουσε η μανα του κ πως δεν αντεχα αλλο να με κατηγορει κ απο πανω οτι φταιω!Μονο τοτε καταλαβε ο αντρας μου ποσο κακο μου ειχε κανει.Παρολ'αυτα,δεν εχει ληθει το θεμα με την μανα του,γιατι μπορει να σταματησε να με κατηγορει οτι εχω εμμονες μαζι της,αλλα εξακολουθει να συνεχιζει την παθητικοτητα του απεναντι της!Τον προσβαλει μπροστα σε τριτους,παινευει μονο τον εαυτο της κ εκεινον τον υποβιβαζει,του μιλαει αποτομα,αλλα εκεινος δεν ενοχλειται πραγματικα,μιας κ εχει μεγαλωσει ετσι!Εμενα απο την αλλη με ενοχλει αφανταστα,κ καταλαβαινω οτι τον σχολιαζουν κ οι αλλοι ετσι μετα απο συζητησεις που κανω μαζι τους.Μου δινει την εντυπωση πως την ''φοβαται'' κ παει με τα νερα της.Θελω να τον βοηθησω γιατι πιστευω πως καταπιεζεται...Μια φορα που ειχε πιει παραπανω,μου ειπε πως οταν χωρισαν οι γονεις του,η οικογενεια του πατερα του,του εριχνε ευθυνες[9ετων παιδι]πως εκανε πλατες στην μανα του.Μου λεει συνεχεια πως του λειπουν τα χαδια γιατι δεν τα ειχε ποτε απο την μανα του,αλλα αδυνατει να την βαλει στη θεση της...Επισης τριβει συνεχεια τα αυτια του απο παιδι,με αποτελεσμα να τα εχει μπλαβισει.Δκαπου διαβασα πως δεν ειναι φυσιολογικο.Με μενα η πεθερα μου ειναι πιο προσεκτικη τωρα,εγω μιλαω βλεπετε οταν με ενοχλουν,γιατι δεν κανει κ εκεινος το ιδιο?Να της τριξει τα δοντια,να νιωσει οτι θα τον χασει κ να φερεται σαν μανα?



ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Αγαπητή φίλη,

Το site αυτό, όπως έχουμε γράψει και στο πλαί, δε χρησιμοποιείται για διαγνωστικούς σκοπούς, επομένως μέσα από λίγες λέξεις δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε διάγνωση η οποία χρειάζεται τουλάχιστον 5-6 συνεδρίες αρχικά, ούτε να διεισδύσουμε σε οικογενειακά δυσλειτουργικά δυναμικά που απαιτούν επίσης θεραπευτική παρέμβαση. Επίσης θέτετε αιτήματα πάνω σε πολλαπλά θέματα. Μπορείτε να επισκεφτείτε κάποιον ειδικό ή ακόμα να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail μας : psyxologoi@gmail.com.

Ελπίζουμε και ευχόμαστε να πάρετε την σωστή απόφαση για σας.