sunset31, 31 ετών

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ 31 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΔΑΚΙ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΧΩ ΕΠΟΜΙΣΤΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΥΘΥΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΩ ΣΤΡΕΣΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ...ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΕΝΩ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΚΑΛΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ...ΔΗΛΑΔΗ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑ??  ΔΕΝ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΧΡΥΣΗ ΚΑΡΔΙΑ ΑΛΛΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ?? ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΒΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΜΑΙ..ΣΗΜΕΙΩΤΕΩΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΑΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ 4 ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΤΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΜΑΣ..ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΤΕ...ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ...ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΖΗΤΑΩ ΠΟΛΛΑ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ  ΜΑΣ..ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ...ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ...ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ?? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!ΑΔΑ




ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:




Αγαπητή φίλη,


Παρόλο που θα περιμέναμε με τον χρόνο η επικοινωνία ανάμεσα στο ζευγάρι να γίνεται όλο και καλύτερη και η σχέση πιο ώριμη και λειτουργική, στις περισσότερες περιπτώσεις συμβαίνει μάλλον το αντίθετο. Κι αυτό διότι με τον χρόνο, οι παγιωμένες αντιλήψεις του καθένα προβάλλουν επιτακτικότερα μέσα στην σχέση, η διαφορετικότητα του χαρακτήρα του καθενός  από τα άτομα που απαρτίζουν την σχέση γίνεται απειλητική για τον άλλον καθώς ο χαρακτήρας αρνείται σθεναρώς να αλλάξει ή να προσαρμοστεί στο διαφορετικό. Πέραν τούτων, οι κοινές δραστηριότητες εκλείπουν, ο κοινός χρόνος εξανεμίζεται και η κοινή ζωή εξαντλείται σε υποχρεώσεις, συμβιβασμούς και έναν αδιάκοπο αγώνα να ελέγξει ο ένας την συμπεριφορά του άλλου.
Τα περισσότερα ζευγάρια ξεχνούν τι πραγματικά τους έκανε ευτυχισμένους το πρώτο διάστημα, ακόμη ίσως τα ίδια πράγματα που ήταν πηγή χαράς στην αρχή, πλέον να έχουνε γίνει η πηγή των προβλημάτων. Αν ρωτήσεις ένα ζευγάρι που έχει περάσει πολλά χρόνια μαζί, με τι γινόταν ευτυχισμένοι στην αρχή, τι τους ευχαριστούσε παλιότερα στην σχέση, ίσως οι περισσότεροι να σου πούνε ότι ο σύντροφος τους ήταν διαφορετικός, ήταν κάποιος άλλος κι ότι στην πορεία άλλαξε.
Υπάρχει όμως και μια άλλη οπτική στο ίδιο νόμισμα, ίσως στην αρχή πέρα από τα θελκτικά μάτια του έρωτα, να ήμασταν πιο προσαρμοστικοί, πιο δεκτικοί και εύκαμπτοι, ίσως ταυτόχρονα  και να είχαμε την προσδοκία ότι τα αρνητικά που βλέπουμε θα αλλάξουν ή και την φιλόδοξη αυταπάτη ότι θα τα αλλάξουμε εμείς. Υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι είναι πιο εύκολο να αλλάξουμε τους άλλους παρά τον εαυτό μας, ιδιαίτερα μέσα στην σχέση ή τη καταστροφική άποψη ότι είμαστε τέλειοι και μάλλον ο άλλος οφείλει  να αλλάξει. Πέρα από όλα αυτά, αυτό που πολλές φορές ξεχνάνε τα ζευγάρια είναι ο δημιουργικός - ευχάριστος χρόνος που περνούσαν μαζί στην αρχή, τα πολλά κοινά, ευχάριστα πράγματα που κάνανε σε αντιδιαστολή με τα δυσάρεστα που κάνουνε τώρα.
Οι περισσότεροι σύντροφοι κάνουνε πράγματα για τον σύντροφο τους περιμένοντας αντίστοιχα και απαιτώντας πράγματα από αυτόν. Ίσως μια εναλλακτική πρόταση να είναι η προσπάθεια και το ενδιαφέρον για την σχέση - γάμο και η προσδοκία από αυτόν. Πέρα από τα δύο άτομα που απαρτίζουν την σχέση, υπάρχει και ο τρίτος παράγοντας η ίδια η σχέση, την οποία εξυπηρετούν η ανάλογα πληγώνουν κάτι όμως που ίσως οι περισσότεροι δεν το σκέφτονται ποτέ.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ίσως μια πρώτη προσπάθεια να αφουγκραστείτε την σχέση ή τον γάμο σας να ήταν η ερώτηση «αν η σχέση-γάμος είχε μια ζωντανή διάσταση, ζώο, φυτό ανθρώπινο όν ποια θα ήταν αυτή; Τι χαρακτηριστικά θα είχε;»
Παρόλες τις δυσκολίες και τις πολλές κακοτοπιές που αντιμετωπίζετε, πολλές φορές αρκεί η διάθεση για αλλαγή, η δεκτικότητα σας σε ενίσχυση και ενδυνάμωση για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της σχέσης, άλλωστε μετά από  χρόνια επαφής είναι πολλά τα αποθέματα της σχέσης αρκεί όμως να υπάρχει η θέληση να ενεργοποιηθούν.
Να είστε καλά και θα θέλαμε να μαθαίνουμε νέα σας!