Σεξ ή σχέση;;


ΑΓΑΠΗ  , 33 ετών

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΠΑΝΙΑ ΕΞΩ. ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΜΕ, ΓΕΛΑΜΕ.. ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΙΩΘΩ ΥΠΕΡΟΧΑ!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΔΕΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΞ. ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΛΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΕ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ, ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ  ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ...ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΑΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ ΑΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟΝ Κ,Λ,Π ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΝ ΜΕ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΦΑΩ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ..ΕΚΕΙΝΟΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ? ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕΞ?  ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΔΩ!!!



ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:

Αγαπητή φίλη,

Το να μας επιθυμεί και να μας ποθεί κάποιος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι ερωτευμένος μαζί μας. Ο έρωτας δεν επιβάλλεται και σίγουρα δεν είναι προϋπόθεση για να κάνουμε σεξ. Καμιά φορά το ξεχνάμε, και νομίζουμε πως επειδή έχουμε σεξουαλική ζωή με κάποιον άντρα, έχουμε και δεσμό μαζί του. Αντίθετα, όταν έχουμε σχέση, νομίζουμε πώς είναι δεδομένο ότι μιλάμε για έρωτα, και το σεξ μπαίνει σε δεύτερο πλάνο. Αυτό συμβαίνει επειδή συνήθως παρεξηγούμε το σεξ όταν είμαστε ερωτευμένοι.  Ενοχοποιούμε τη σεξουαλική πράξη, επειδή νομίζουμε πως όταν κάνουμε έρωτα, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε συγχρόνως και σεξ, αφού αυτό ταιριάζει μόνο στις σχέσεις που δεν υπάρχουν συναισθήματα. Τη στιγμή που θα καταλάβουμε ότι κάναμε σεξ και όχι έρωτα, συνήθως η ανασφάλεια και οι φόβοι έρχονται στην επιφάνεια και η σχέση πλήττεται. Αρχίζουμε να αναρωτιόμαστε αν είμαστε πραγματικά ερωτευμένοι και αν τυχόν η σχέση μας μεταλλάχτηκε από συναισθηματική-ερωτική σε σεξουαλική.
Γιαυτό φίλη μας καλό θα ήταν να είστε ειλικρινής με τον ευατό σας αλλα και με τον σύντροφό σας και να μιλήσετε μαζί του εκθέτοντας τις ανάγκες σας και τα θέλω σας.Σε μια σχέση υπάρχουν δύο και αυτοί βάζουν τους όρους και τις προυποθέσεις και πρέπει να συμφωνούν και οι δύο.Αν εσείς δεν είστε ευχαριστημέμη κα θέλετε κάτι παραπάνω ζητήστε το.Μην αφήνετε την ανασφάλεια σας να σας κατατρώει.Διεκδικείστε αυτό που σας κάνει αυτυχισμένη και μην ξεχνάτε οτι μόνοι μας επιτρέπουμε να ζούμε μια ζωή που δεν μας αρέσει.

Να είστε καλά