anna magdalena 45 ετών




παντρεμένη  με τεσσερα παιδια , είμαι αυτό που ονομάζουν όλοι ευτυχισμένη. Ειμαστε από φοιτητες με το σύζυγο μου και ουδέποτε διανοηθηκα να τον απατήσω. Δουλεύω με τον σύζυγο μου και ανήκω στη μέση τάξη. Από υλικής πλευράς δε μου λείπει τίποτα ίσα ίσα είμαι μάλλον ευπορη , αλλά εδω και 3 χρόνια δημιούργησα μια εξωσυζική σχέση. Τα πράγματα περιπλέχτηκαν όταν αρχίσαμε να κάνουμε παρέα τα δύο ζευγάρια να πηγαίνουμε ταξίδια , γεύματα . Ο εραστής μου έγινε συνεργάτης  στη δουλειά μου. Ο σύζυγος μου είναι μορφωμένος πολυ πιο ευπαρουσίαστος  , από τους άνδρες που δεν περναν απαρατήρητοι . Ο εραστής μου το αντίθετο ..και όμως δεν μπορω να ξεκολλήσω από αυτή τη σχέση που με καταστρέφει .Εχει γίνει κομμάτι της ζωής μου, κουβεντιάζουμε με τις ωρες και νιώθω μία πληρότητα  μαζί του .Όλο λέμε ότι είναι ανήθικο και πρέπει  αλλά ξαναβρισκόμαστε . Πως να σταματήσω το γαιτανακι , δεν με βγάζει πουθενα τον σκέφτομαι ασταματητα και αδικώ το σύζυγο μου που προσπαθει να ναι κοντά μου. Δε νιώθω ερωτευμένη πλέον με το σύζυγο μου αλλά ούτε μπορώ να χωρίσω θα καταστρέψω και αυτον και κυρίως τα παιδια μου. Ουτε παλι μπορω να διαννοηθω να χωρίσει ο εραστής μου , δε θα μπορούσα να τον κανει να χασει τη γυναίακα του και το γιο του


ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:

Αγαπητή φίλη,

Ο μόνος που μπορεί να αποφασίσει αν πρέπει να  μιλήσει για αυτό που συμβαίνει ή όχι είσαι εσύ η ίδια, κρίνοντας ίσως το πόση σημασία είχε αυτό που συνέβη, το πόσο ειλικρινής θέλεις να είσαι μαζί με τον σύζυγό σου, το πόσο θα τον πληγώσει κλπ.
 Όλα αυτά, βέβαια, θα τα αποφασίσεις βασιζόμενη στο σύστημα αξιών σου, σε προηγούμενες εμπειρίες σου, ίσως και στα στερεότυπα που έχεις στο μυαλό σου σχετικά με τις γυναίκες, τους άνδρες και την απιστία. Είναι πιθανό να νιώσεις τύψεις, ενοχές ή να ξεπεράσεις πολύ εύκολα το συμβάν. Αυτό, όμως, που είναι βέβαιο, είναι πως θα πρέπει σίγουρα να προβληματιστείς, κυρίως αν τα συναισθήματά σου για την άλλον άντρα είναι πολύ έντονα και η απιστία είναι κάτι που συνεχίζεται ή επαναλαμβάνεται.
 Από την άλλη πλευρά, αν ο «απατημένος» σύζυγος μάθει για την απιστία , σίγουρα θα νιώσει πληγωμένος και προδομένος. Σημαντικό ρόλο για το πώς θα αντιδράσει και για το πώς θα δεχτεί το συμβάν αυτό παίζουν πολλά πράγματα, όπως για παράδειγμα ποιες ήταν οι συνθήκες της απιστίας, ποιος ήταν ο άλλος άντρας, το αν ο ίδιος έχει απιστήσει, πόσο ασφαλής νιώθει ο ίδιος για τον εαυτό του κλπ.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, πάντως, η καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση της απιστίας είναι η καλή επικοινωνία. Το ζευγάρι πρέπει, δηλαδή, να συζητήσει, να μιλήσει, αλλά και να ακούσει σχετικά με τους λόγους για τους οποίους συνέβη η απιστία. Για να μπορέσει να συνεχιστεί η κοινή ζωή του ζευγαριού με ισότιμους όρους, θα πρέπει το ζήτημα της απιστίας, εφόσον έχει γίνει γνωστό, να επιλυθεί. Διαφορετικά, θα είναι πολύ δύσκολο να μπορέσει να συνεχιστεί η σχέση. Τόσο ο άνδρας όσο και η γυναίκα θα πρέπει να σκεφτούν και να βρουν τους λόγους για τους οποίους συνέβη αυτό. Αν μπορέσουν αυτοί να εξαλειφθούν, τότε η σχέση θα βελτιωθεί και η απιστία ίσως συγχωρεθεί και δεν επαναληφθεί.
Σημαντικό βήμα σε αυτή τη διαδικασία είναι να μπορέσει ο απατημένος σύντροφος, με τη βοήθεια του άλλου, να επεξεργαστεί το γεγονός, να συνειδητοποιήσει τις δικές του ευθύνες, αλλά και του άλλου, και έτσι να συγχωρέσει και να ξεπεράσει την προδοσία και να ξαναβρεί την εμπιστοσύνη, που είναι θεμελιώδης σε μια σχέση.

Και μην ξεχνάτε ότι οι ερωτικές σχέσεις θέλουν δουλειά για να διατηρηθούν. Η αντίληψη ότι η αγάπη είναι ένα συναίσθημα που ή έρχεται μόνο του ή αλλιώς δεν αξίζει να κοπιάζεις γι’ αυτό είναι εντελώς λανθασμένη, καθώς το κοινό σημείο από αναφορές ανθρώπων που ήταν για χρόνια ευτυχισμένοι μαζί, είναι ότι δεν άφηναν τη σχέση να προχωράει μόνη της παρά πάλευαν ασταμάτητα γι’ αυτήν.

Να είσαι καλά ότι απόφαση και να πάρεις φτάνει να είναι πραγματικά αυτό που εσύ θέλεις και θα σε κάνει ευτυχισμένη.