Έχω κάνει και με τους 2 λάθη

pinisherf , 27 ετών

Ειμαι παντρεμενη εδω και 5 χρονια με ενα αντρα μεγαλυτερο μου κατα 9 χρονια και εχουμε ενα παιδακι 1,5 ετων.. Τον τελευταιο 1,5 χρονο εχω μια εξωσυζηγικη σχεση με ενα αντρα της ηλικιας μου που καταλαβαινομαστε καλυτερα αλαλα δυστυχως δεν ξερει οτι ειμαι παντρεμενη... Του το εκρυψα για λαθος λογους... Απλα νομιζα οτι δεν θα κρατουσε τοσο και απλα θα ηταν σε φιλικο επιπεδο η σχεση μας η οποια καταλιξε σε ερωτικη.. Προσπαθω να χωρισω αλλα λογο οικονομικων διαφορων με τον αντρα μου δεν μπορω.. Εδω να αναφερω οτι 1,5 χρονο δεν εχω κανει τιποτα ερωτικο με τον αντρα μου γιατι απλα δεν μπορω να τον δω ερωτικα.. Ειμαι ερωτευμενη με τον αλλο αντρα στη ζωη μου και θελω να τον κρατησω κοντα μου.. Εχω κανει και με τους 2 λαθοι και το ξερω.. Θελω να ξεκαθαρισω μεσα μου γιατι δεν μπορω αλλο να συνεχισω να ζω μεσα στο ψεμα...


ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:

Αγαπητή φίλη,


Ένας μύθος που διατηρείται σχετικά με τους λόγους που ένα παντρεμένο άτομο δημιουργεί ερωτική σχέση με ανύπαντρο είναι ότι κάτι πάει πάρα πολύ άσχημα στην οικογένειά του και έχει βρει «το κάτι άλλο» στη νέα (και παράνομη) σχέση.

Στην πραγματικότητα, όταν τα πράγματα στο γάμο είναι τόσο χάλια αυτός οδηγείται στο τέλος του. Έτσι, στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι άνθρωποι επιλέγουν μια εξωσυζυγική περιπέτεια όχι γιατί απαραιτήτως βρήκαν κάτι τόσο καλύτερο από τον/τη σύζυγο, αλλά επειδή βρήκαν κάτι διαφορετικό.

Στη νέα σχέση υπάρχει λοιπόν το στοιχείο της φρεσκάδας, της έκπληξης, του νέου. Το να βγει κανείς έξω από τη ρουτίνα του είναι ευπρόσδεκτο. Βέβαια, μπορεί να υπάρχουν και προβλήματα με τον σύζυγο, όπως κακή επικοινωνία, έλλειψη τρυφερότητας ή καλής σεξουαλικής ζωής, αλλά αυτά σίγουρα δε λύνονται με τη δημιουργία μιας εξωσυζυγικής σχέσης.
Για να είναι υγιής μια σχέση, θα πρέπει και τα δυο μέλη της να είναι ξεκάθαρα από την αρχή και να γνωρίζουν τους ρόλους που έχουν αναλάβει.

Επίσης πρέπει να γνωρίζεις ότι οι άνθρωποι λένε ψέματα έχοντας ως στόχο να προστατέψουν την εικόνα τους και την αυτοεκτίμησή τους. Αναγκάζονται να ψεύδονται κυρίως όταν αισθάνονται ότι κάπου έχουν κάνει λάθος ή όταν είναι ασυνεπείς. Αυτό είναι αίσθημα ανασφάλειας και αδυναμίας γιατί όσοι αποφεύγουν να πουν την αλήθεια, δεν μπορούν να υποστηρίξουν τον εαυτό τους.


Αγαπητή φίλη μας, τελικά αυτό που αξίζει είναι να σκεφτεί κανείς τι είναι αυτό που πραγματικά επιθυμεί στη ζωή του -τι είδους σχέση, τι είδους άνθρωπο, τι χαρές θέλει να ζήσει- και στη συνέχεια να προσπαθήσει να το βρει. Η αναζήτηση δεν είναι πάντα εύκολη, αλλά το να κάνει κανείς «εκπτώσεις» στις επιθυμίες και τα όνειρά του και να βολεύεται με κάτι λιγότερο δεν είναι η απάντηση

Να είσαι καλά και αν χρειαστείς βοήθεια επικοινώνησε μαζί μας στο psyxologoi@gmail.com