το συναίσθημα της ζήλιας ...

Βενετια  30 ετών

καλησπερα θα ηθελα σας παρακαλω να μου μιλησετε για το συναισθημα της ζηλιας ...ενος θολωμενου μυαλου που πιστευει πως τα πραγματα ειναι μονο οπως τα εχει ορισει αυτος..τι συμβαινει στην ψυχοσυνθεση ενος ανθρωπου που απειλη γιατι θεωρει οτι εξαπατηθηκε και δεν σου δινει το δικαιωμα καν να του μιλησεις....οι θολωμενοι ανθρωποι εχουν επιγνωση?? υπαρχει τροπος να ηρεμησουν και τι ειναι αυτο που τους θολωνει τοσο...βοηθηστε με να καταλαβω το εχω τοση αναγκη...ξεκινησα μια ομορφη σχεση παραλληλη μεν στην οποια ειχα εξηγησει οτι θα χωρισω για να μεινω μαζι του εκεινος ομως ζηλευε τον συντροφο μου.....ολα  ξεκινησαν ενα απογευμα που μου τηλεφωνησε κ εγω ημουν με εκεινον που εχω σχεση  αρχισε ενας πολεμος απεναντι μου πως τον κοροιδεψα πως ηθελα να παιξω μαζι αρχισε να με απειλη οτι θα τα πει ολα και να με βριζει εχω χασει τον υπνο μου με καιει το στομαχι μου καθε μερα απ την στεναχωρια μου που πηγε η καλοσυνη του εγω ημουν ειλικρινεις μαζι του εξ αρχης...δεν μπορω να τον ηρεμησω και ουτε τον εχω δει μερικες μερες...συνεχεια μου ελεγε πως φοβαται να με αγαπησει μην τον προδωσω...  ευχαριστω μεσα απ την καρδια μου βοηθηστε με!!!!


ΟΜΑΔΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:

Αγαπητή φίλη,


Η ζήλια είναι συνδυασμός συναισθημάτων και για αυτό είναι τόσο σφοδρή και εκτός ελέγχου κάποιες φορές. Περιλαμβάνει το φόβο, την ανασφάλεια, το άγχος, το θυμό, την οργή, την απελπισία. Το πολύ ενδιαφέρον είναι ότι όλοι μας αναγνωρίζουμε τις καταστροφικές της δυνατότητες και ότι μπορεί να αποτελέσει το μεγαλύτερο αγκάθι στις σχέσεις των ζευγαριών, αλλά από την άλλη όλοι μας θεωρούμε περίεργο να είναι κάποιος ερωτευμένος και να μη ζηλεύει ποτέ.

Προφανώς, τα πάντα έχουν να κάνουν με το μέτρο. Κανείς δεν μπορεί να αποφύγει να ζηλέψει, αλλά σαφώς μπορεί να ελέγξει το βαθμό και τη σοβαρότητα της κατάστασης. Η ζήλια είναι πολύ περίεργη κατάσταση γιατί ισορροπεί κάπου μεταξύ τρέλας και λογικής.

Ορισμένες αντιδράσεις ζήλιας ωστόσο δεν είναι παράλογες. Το αντίθετο. Είναι πολύ λογικές και αναμενόμενες, καθώς κανείς δεν μπορεί να ζει σε καθεστώς ανασφάλειας για πολύ καιρό και να καταπίνει τα συναισθήματά του. 

Η ζήλια είναι ταυτισμένη όμως και με την αναζήτηση της αλήθειας. Ο ζηλότυπος θέλει να μάθει αν αυτό που πιστεύει ή φαντάζεται είναι αλήθεια ή όχι. Μπορούμε όμως όλοι να αντέξουμε την αλήθεια; Όχι, για αυτό και η ζήλια στις σχέσεις δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο.


Έχετε αναρωτηθεί πως ο άνθρωπος αυτός αισθάνεται όταν γνωρίζει ότι είστε με τον σύντροφό σας;Εάν αντέχει, τρέφοντας αισθήματα για σας, να σας μοιράζεται;Φυσικά είναι εν γνώση του και είστε επιλογή του αλλά πως να έχει εμπιστοσύνη σε έναν άνθρωπο που δεν είναι ειλικρινής;Εσείς αλήθεια γιατί δεν αποφασίζετε να δώσετε ένα τέλος σε αυτή την κατάσταση και να κάνετε την επιλογή σας αλλά αναρωτιέστε και σας ενοχλεί η ζήλια του.Σκεφτείτε τι ακριβώς θέλετε και αποφασίστε να είστε ειλικρινής και προπάντων με τον ευατό σας εάν θέλετε οι άνθρωποι που είναι στην ζωή σας να σας εμπιστεύονται και να σας αγαπούν

Να είστε καλά